Thursday 27 December 2012

KINDERGARTEN OWH KINDERGARTEN Part 2

Hye bertemu kembali....

( tak kisah lah walaupon follower cuma 6... namun segala hasil coretan saya ini saya kira sebagai diari perjalan hidup saya bersama dengan orang2 yang saya sayang.... heheeheh.... xbaca tak pe mau baca pon xpe saya tak kisah.. sebab ini kan hak peribadi.... hehehehehe)


okay.... kesinambungan dari entry saya yang lepas yang berkisahkan tentang tadika yaya... meh kita sambung kembali list-list tadika yang saya cari untuk si jantung hati.....


Pertama :

PASTI KOTA RAJA (saya kan orang kelang... so makanya kena lah cari yang berada di Klang)


No. Telefon :  En. Hariz (Setiausaha PASTI kaw Kota Raja)  012-226 1130



Cuba kalian lihat.... di sekitar Daerah Kota Raja saja begitu banyak branchnya..... dan tadika ini juga adalah diantara tadika islam yang terkenal dan mempunyai ramai student......

U guys nampak tak perkataan "daftar segera tempat terhad!"... sinonim dengan perkataan tersebut dan disebabkan kelalaian kami suami isteri maka tiadalah lagi kekosongan untuk murid 4 tahun..... (sebab menurut salah seorang ustaz disitu .. untuk murid 4 tahun hanya 10 orang sahaja yang diambil... maka jadinya tiada rezekilah untuk Yaya besekolah disini........


Namun tidak mengapa kami tidak berputus asa..... En. Google kan ada.... so tak da hal lah.....

Pencarian diteruskan.................................. dan...... jeng jeng kami terjumpa lagi satu lagi tadika islam...


Kedua :

THE LITTLE CALIPHS (Cawangan terdekat dengan rumah kami adalah di Bandar Puteri dan Bukit Tinggi Klang.


Nombor Telefon : Pn. Norizan Abdul Rashid  012 - 3432760 


Little Caliphs ni pon bagus..... banyak jugak yang saya dengar feedback dari rakan-rakan.... mereka kata kalau budak2 sekolah kat sini insyaAllah mereka akan boleh berbahasa inggeris....  namun begitu saya tak call pon tadika ni sebab date for the registration macam dah jauh terlepas.... 
maka saya pon mengoogle tempat lain pulak...... kalau2 ada lagi tempat yang menarik.....


maka.... saya terjumpa lagi satu tadika yang tak kurang hebatnya sambutan dari ibubapa..... dan hot sekaranggggg.... nak tau tadika apa??????

Ketiga :

GENIUS AULAD (Branch terdekat ada di Kota Kemuning)


Nombor telefon :  03 - 5121 1100 /012 - 477 8100


Yang ni pon saya masih memikirkannya..... maka perjalanan pon diteruskan lagi.... google memgoogle lagi....
dan kali ni saya dapat sebuah tadika islam yang jauh dari rumah saya namun dekat dengan office saya..... kalian nak tau tadika apa???????

ha inilah dia tadikanya.

Keempat :

SMART SOLEH INTERGRATED PRESCHOOL




Nama tadika pon da menarik kan...... hati ni macam dah tertarik-tarik nak masokkan yaya disini.....



Yang ni registration fees dia. ada beg skolah , stationeries dan pelbagai lagi.

Ni pulak timetable dia.....


Fikir punya fikir rasa cam confirm nak ambik yang ni.... sebab rasanya semua macam ok..... tapi..........
bila tengok pulak full day program.... time start form 7.00am to 6.00pm.... macam xsempat lah pulak nak ambil yaya at 6.00pm... and extra fee will be charge for the late pick up......


Fikir lagi dan lagi ..... ntah macam mana saya terjumpa pulak satu website tadika islam yang lain.....

Kelima:

TADIKA CERIA AZ-ZAHRAH


Nombor Telefon : 03 - 3373 3550 / 3377 1987



Logo yang seceria namanya..... hehehehe  jom jom... baca lagi kat bawah... pe lagi yang ada disini.



Ha yang ni muka depan website..... menarik kan........  lagi lagi lagi...



ini pula lokasi Tadika Ceria Az-Zahrah.... dekat Sg. Udang... (kalau tak berapa jelas sila ke webpage Tadika Ceria Az-Zahrah di  http://www.azzahrah.net/program--aktiviti.html. untuk keterangan lebih lanjut....


_
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Hah... lima tadika islam dah digoogle oleh saya.... kalo google lagi mahu beratus yang saya jumpa..... pastu pengsan nak wat pilihan yang mana satu...... cukuplah 5 saja sebagai pilihan......

Pilih punya pilih... kaji punya kaji .... discuss punya discuss.... akhirnya kami decided nak pilih Tadikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ceriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Azzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzzz
- - - - - - - - - - -  - - - - - - - - - -  - - - - -  - - - - - -  -- - - - - -
Zahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhrrrrraaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
hhhhhhhhhhh

(TADIKA CERIA AZ-ZAHRAH)

khas buat anak kami Muhammad Fareez Iskandar.....

nanti kita sambung pulak kenapa saya pilih tadika ini berbanding tadika yang lain sedangkan Tadika ini bukan lah dekat sangat dengan rumah atau tempat kerja kami.....

To be continue.........

Wassalam.


No comments:

Post a Comment