Wednesday 17 April 2013

T-SHIRT DESIGN FOR TEMASYA SUKANEKA 2013 - TADIKA CERIA AZ-ZAHRAH


As-Salamualaikum WBT,

Hye semua.... saya nak share sikit lah... bersamaan dengan 18 & 19 Mei 2013 bertempat di Hotel Impian Morib, Banting bakal diadakan Temasya Sukaneka tadika anak sulong saya.... eksitednya bukan kepalang.. sebab this year is my first year attending my son's sport day... jadi bersempena dengan keterujaan ini juga para ibubapa masing-masing sibuk bertungkus-lumus membuat persiapan yang berkaitan bagi menyokong padu pasukan anak masing-masing.... dan salah satu dari idea yang tercetus adalah dengan mereka cipta     t-shirt khas untuk ibubapa.... 

Alang-alang menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan .. alang-alang dah ada idea nak buat t-shirt pasukan pe lagi try lah nasib mencurah idea....

Cakap panjang lebar pon tak guna... meh le saya share tentang design-design t-shirt yang dah saya reka khas untuk para ibubapa sekalian...

Ada 3 design kesemuanya... 

1st design ( Rumah Biru (Shark Ngapp!!) & Rumah Jingga (Tiger Aummmm!!!)







2nd Design ( Theme: Banner Sukan)








3rd Design ( Happy Family with Star theme - sebabnya teringat baju starrr yang comell ituuu)






Begitulah antara design-design yang saya reka khas untuk semua ibubapa ... harap2 adalah yang berkenan dihati... hehehe...  esok InsyaAllah try masuk quotation untuk dapatkan the exact price for 1 pc of t-shirt... barulah boleh start calculating for the budget per person... hehehe...

Ok lah sampai disini saja... sampai jumpa..

Sekian.


P/S: Harap kalian semua berpuas hatilah hendaknya.... Aminnnn..



No comments:

Post a Comment