Wednesday 26 December 2012

Setelah pulang dari hospital - SPACE U8 here we come!!!!!!!

Assalamualaikum....

Hari ni mood mengarang memang ada.. tambahan lagi my office PC kena trojan virus..... dan masih xrecover sepenuhnya..... MS. office semua xleh nak guna..... so saya gunakan peluang yang ada ni untuk mengarang entri dalam blog saya.... (jangan tiru perangai saya eak kawan-kawan.... its not good... )...


Baiklah tanpa membuang masa... meh saya share kan kemana kami melencong setelah discharged dari hospital....... hehehheeh 

Niat nak pulang kerumah terus tu memang dah terpacak dalam fikiran kami......namun on the way nak balik rumah tu... kami terpandang satu bunting.......nak tau bunting apa?????....


"BRANDED WAREHOUSE SALES .... ADIDAS, PUMA, REEBOK N ETC ..."....

Mana tahan mata kami.....  lagipon memang dah lama dah bercita-cita nak beli kasut jogging..... cakap kat Mr. B terus beliau kata ok dan kami pon terus menuju ke tempat yang mahu dituju.... heheheheh Space U8.....



Sampai je kat Space U8.. kami terus cari parking... heheeh Alhamdulillah parking senang nak cari al-maklumlah kami pergi time orang keje senang lah nak cari... cuba time weekend ... huhuhu bercintalah gamaknya....

Masok- masok je kat main entrance... terus mata kedua2 my angels tertumpu kearah benda ni.........

 dah berhari2 mereka memerap dihospital..... bagi chance lah kat mereka nak having fun pulak......
 Sedang menunggu turn nak naik..... berbelah bagi tu sebenarnya.... dalam hati "nak naik ke xnak???" heheheh
 selepas menyakinkan beliau .... akhirnya ... beliau mula memanjat jugak... tp..........
half way jela... agaknya makin tinggi makin beliau gayat kot..... heheheheh.... kesian budak2 kat bawah tu stuck nak naik xleh sebab yaya dah blocking jalan mereka....... time ni... xkan lah saya pulak nk jadi hero selamatkan yaya kan..... macam xpadan.... Mr. B lah yang bertindak turunkan yaya... heheheh....
 yang ni ebbie pulak..... ebbie ni berani sikit berbanding yaya.... ikot hati beliau memang beliau nak naik ikot yaya.... namun memandangkan keselamatan beliau.. kami larang beliau memanjat ikot yaya.... jadi kat sini jela tempat beliau bermain... heheheeh
Banyak betul ballon kat dalam tuuu.tapi banyak yang dah dipecahkan.... bukan ebbie yang pecahkan eak.. tapi entah siapa..... excited benar ebbie mengejar ballon..... sudahnya yaya pon join ebbie main kat dalam ni jugak..... hehehehe


Kalau u all ke Space U8 bawalah anak2 bermain disini..... ianya betul2 dekat main entrance dan di ruang legar.... admission fee pon bukan lah mahal mana pon.... RM 5 je per entry..... so dua orang baru RM5... (heheheheh sebab ebbie masok free..... baik sungguh hati mamat yang jaga counter 2 bg ebbie masok free... hehehe).


da puas mereka bermain disini.... kami pon apa lagi.. terus lah menuju ketempat yang sebenarnya kami nak pergi......

masok je kat dalam.... kami pon minggle around... tengok2 apa2 yang patut kami grab .... time 2 orang pon dah ramai..... rupanya ramai gak orang macam kami eak tidak bekerja dihari kerja ( bukan ponteng eakkkk namun diatas sebab2 yang tertentu)... hehehehe....


cam beselah tujuan saya nak cari sport shoe atau sneaker... Mr. B pulak nak cari Jersey... so kami pon split...

tibe-tibe budak laki yang jaga kat area kasut tegur saya....

mamat kasut : hai!

saya : hai.... em yg ni size 6 ada x?....

mamat kasut : kejap saya cari eak...

saya : ok... sambil membelek2 kasut yaya dan ebbie....

mamat kasut : ni dia size 6.... cubalah..

saya : ok...

mamat kasut : ngam lah ngan kaki awak.... mesti awak suka pink kan.... majority perempuan mesti suka pink....

saya : heheheh.... biasalah... yg ni size 27 and 24 ada x?

mamat kasut : ada... jap eak saya ambik...

saya : ok..

mamat kasut : ini dia size nya... untungnya adik berdua ni kakak belikan kasut puma pulak tuuuu....

saya : (terpingga2)... kakak???????... sory mereka anak-anak saya..... hehehe

mamat kasut : la ye ke tapi xmacam pon..... macam kakak je...

saya : hehehe hah yg baju hitam ala-ala Dato' LCW (Lee Chong Wei) tu suami saya.... lagipon saya ni bukan muda mana pon dah 28 tahun dah...

mamat kasut : hah ye ke..... xgaya pon 28 tahun..... sambil senyum dengan Mr. B terus dia berlalu pergi....

Mr. B : nape ngn mamat tadi?..

saya : ntah ada ke patut dia cakap yaya and ebbie adik kita.. sabar jela....

Mr. B : dia nak ngurat sayang kot.... heheheeh tula lain kali minum susu banyak2 kasi tinggi sikit ... hahahaha

saya : (sambil mencubit lengan Mr. B) bluwekkkkk....  dah jumpa ke barang B.

Mr. B : heheheh dah.... jom bayar...

saya : jom...

Tulah Mr. B saya... xcepat melenting.... dan boleh terima keadaan.... dan yang paling penting xcemburu buta....

Nak tau barang apa yang kami beli.....


 Ni cotton jersey untuk Mr.B (Germany and Ho Ho Ho Holland).....
 Ni pulak sneakers untuk my heroes.....
 heheheh ok lah kan.... sarung je xdelah leceh nak bertali bagai...... (sila ignore pic yaya eak... seksi tak berbaju)
ini pulak sneaker untuk saya..... ehehehehe (perempuan sangat kan... pink pink pink)

ada lagi satu barang saya tertinggal nak snap picture....  puma socks 3 pairs....


Berbaloi-baloi.... less than RM350 we managed to got all these items....and its guaranteed 100% original.

dan yang paling penting.. with every purchase RM30 and above kita akan entittle untuk sertai contest yang dianjurkan oleh pihak Space U8... dan antara hadiahnya berupa motosikal dan perodua MyVi....

ada rezeki kami adalah ... kalo xda nak wat macam mana ye dop... coz everthings is depends on luckkkk...

perut pon da bekeroncong.....  kami makan dan terus pulang kerumah sebab esok dah nak keje..... nak rehat....


Sekian.... heheheheh ...

Wassalam.



No comments:

Post a Comment